• Geen verfijningen beschikbaar
 

Zoekresultaten

Verhuizen
Gaat u verhuizen? Geef uw verhuizing tijdig aan ons.
http://www.vitens.nl/thuis/mijnvitens/paginas/verhuizen.aspx
1-2 van 2 resultaten
​Een wijziging van uw correspondentieadres geeft u eenvoudig door via Mijn Vitens. … 1. Ga naar Persoonlijke gegevens bekijken/ wijzigen. … 2. Log in of registreer u. … Om uzelf te registreren heeft u uw klantnummer nodig. Dit vindt u terug op onze facturen en uw … Wilt u een adreswijziging doorgeven omdat u verhuisd bent of gaat verhuizen? Gaat u dan …

Mijn Vitens
Klik op Mijn Vitens om uw waterzaken te regelen.

Klantenservice
Heeft u vragen over de dienstverlening van Vitens, dan kunt u terecht op www.vitens.nl bij Veelgestelde vragen of bij onze afdeling Klantenservice. Wij zijn op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar via het nummer 0900 0650.

Storingsnummer – 0800 0359
Een storing (lekkage, defecte watermeter of hoofdkraan) kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week doorgeven via ons gratis storingsnummer 0800 0359.