Hoe kunnen we u helpen?
Vind snel een antwoord op uw vraag
-
Waar kan ik mijn nieuwe termijnbedrag zien?
Uw nieuwe termijnbedrag voor 2024 is berekend en staat in Mijn Vitens. Betaalt u handmatig? Dan staat het termijnbedrag natuurlijk ook op uw termijnrekeningen. U ontvangt geen persoonlijk bericht over uw nieuwe termijnbedrag. Nog niet bekend met Mijn Vitens? Hier vindt u meer informatie.
-
Waar vind ik mijn klantnummer?
Uw klantnummer staat op alle rekeningen, brieven en e-mails die u van ons ontvangt. Betaalt u via automatische incasso? Dan staat uw klantnummer in de omschrijving van de incasso’s in uw rekeningoverzicht.
Ook kunt u uw klantnummer vinden in Mijn Vitens.
- Log in uw Mijn Vitens account.
- Kies voor het het kopje 'Gegevens'.
- Daarnja kiest u voor 'Persoonsgegevens'. Hier vindt u uw klantnummer terug
-
Hoe kan ik inloggen op Mijn Vitens?
Op Mijn Vitens kunt u zelf uw gegevens bekijken en aanpassen. Mijn Vitens is sinds kort vernieuwd. U kunt gemakkelijk inloggen op Mijn Vitens of een account aanmaken als u dat nog niet heeft. Voor meer informatie hierover, lees onze pagina over inloggen. Daar leggen we het stap voor stap uit.
-
Ik heb mijn manier van betalen aangepast. Hoe snel gaat de nieuwe manier van betalen in?
Past u uw manier van betalen binnen 2 weken na het ontvangen van deze brief aan? Dan betaalt u de eerstvolgende termijn op de nieuwe manier. Past u uw manier van betalen later aan? Dan kan het zijn dat u nog 1 keer op de oude manier betaalt.
Wat wilt u regelen?
Gaat u verhuizen? Wilt u uw woning aanmelden voor drinkwater of andere waterzaken regelen? Dit regelt u gemakkelijk en snel via Mijn Vitens.
Let op: oplichters versturen momenteel phishing mails uit naam van Vitens.
Ontvangt u berichten van Vitens die u niet vertrouwt? Open geen links en scan geen QR-codes.
Bellen
WhatsApp is nu niet bereikbaar