Klantenservice

Storingsnummer - 0800 0359

Een storing (lekkage, defecte watermeters/hoofdkraan) kunt u 24 uur per dag,
7 dagen per week doorgeven op ons gratis storingsnummer 0800 0359.

Kijk voor actuele storingen en werkzaamheden op www.waterstoring.nl

U kunt een storing ook overdag tussen 7:00 en 19:00 uur op Twitter via @Vitens doorgeven.  

 

Mijn Vitens

Regel uw waterzaken snel en eenvoudig via Mijn Vitens
 
 
Klantenservice consumenten
E-mail
Heeft u een vraag aan Vitens? Kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen. U kunt natuurlijk ook via de zoekbox bovenaan deze pagina zoeken. Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u ons ook een e-mail sturen via het contactformulier.
 
Telefoon
Mocht u een meer specifieke vraag of klacht hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Wij zijn op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar op 0900 0650. Wat kost dit 0900-servicenummer?
  
Belt u vanuit het buitenland? Neem dan contact op met telefoonnummer: + 31 88 8845060.
U kunt alleen bellen met een vast toestel en gebruik geen geheim telefoonnummer.
 
Post
U kunt ook een brief sturen naar: Vitens N.V., Afdeling Klantenservice, Postbus 1205, 8001 BE Zwolle.
 
 
Klantenservice zakelijke klanten

Informatie over zakelijke producten en diensten vindt u op: www.vitens.nl/zakelijk.
Heeft u een meer specifieke vraag? Dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice.
Wij zijn op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar op 0900 0650.
 
 
Overige contactgegevens

Routebeschrijvingen en adresgegevens van de kantoren van Vitens.

 

Contact met de afdeling Mediarelaties (voor journalisten)

 

 


   Volg ons op
 

Vitens op FacebookVitens op TwitterYouTube