
Nieuwe klantadministratie
Gemakkelijk en snel geregeld.
Een nieuwe klantadministratie
Binnenkort gaat Vitens met een nieuwe klantadministratie werken. Op deze pagina leest u meer informatie over wat dat voor u betekent.
- Een nieuw klantnummer
- Betalingen: 12 keer per jaar
- Een nieuwe Mijn Vitens

Nog geen Mijn Vitens?

Mijn Vitens vernieuwd
Naast de vernieuwde klantadministratie, is ook de Mijn Vitens omgeving vernieuwd. U kunt nu nog makkelijker inloggen en uw gegevens bekijken of aanpassen. Ook op uw mobiel!
Een nieuw klantnummer
Bij het overgaan naar een klantadministratie krijgen al onze klanten een nieuw klantnummer. U vindt dit nieuwe nummer op uw termijnfactuur, jaarafrekening en in Mijn Vitens.
Betalen: 12 keer per jaar
Na het ontvangen van de jaarafrekening, verspreiden we het jaarbedrag over 12 maanden. U betaalt vanaf dat moment 12 keer per jaar uw termijnbedrag. Uw termijnbedrag verandert daardoor.
Termijnbedrag aanpassen
In Mijn Vitens kunt u zelf instellen hoe hoog uw termijnbedrag moet zijn. Er is wel een onder- en bovengrens, zodat we niet voor verassingen komen te staan.
Manier van betalen aanpassen
Met een automatische incasso heeft u geen omkijken naar uw betalingen en betaalt u altijd op tijd!
Kosten papieren factuur
Ontvangt u nog een papieren facturen? Dat is niet de goedkoopste optie om te betalen. Na het ontvangen van uw jaarafrekening gaan de veranderingen voor u in. U betaalt vanaf dat moment 12 keer peer jaar voor uw papieren factuur in plaats van 4 keer per jaar.