Watermeter vervangen
Meterverwisseling in de provincie Utrecht, de antwoorden op al uw vragen.

Lees hier meer over op onze servicepagina Watermeter vervangen

De monteur zegt dat de meter niet verwisseld kan worden vanwege een defecte hoofdkraan. Wat moet ik nu doen?

Lees hier meer over op onze servicepagina Watermeter vervangen

Hoelang duurt een meterverwisseling?

Lees hier meer over op onze servicepagina Watermeter vervangen

Ik heb de afspraak met uw medewerker gemist. Wat nu?

Lees hier meer over op onze servicepagina Watermeter vervangen

Mag iemand anders dan ikzelf aanwezig zijn bij de meterverwisseling?

Lees hier meer over op onze servicepagina Watermeter vervangen

Mijn meter wordt binnen twee dagen verwisseld en ik wil mijn afspraak online wijzigen. Waarom is dit niet mogelijk?

Uw afspraak is al ingepland en kan niet meer uit de agenda van de monteur gehaald worden. Wij vragen u daarom telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Meterverwisseling.

De afdeling Meterverwisseling is op werkdagen van 8.00 tot 16.30 uur bereikbaar op telefoonnummer 088 8845100.

Waarom is (periodieke) meterverwisseling nodig?

Lees hier meer over op onze servicepagina Watermeter vervangen

Wanneer wordt de watermeter vervangen?

Lees hier meer over op onze servicepagina Watermeter vervangen

De website Vitens.nl werkt het best met cookies. Hiermee verbeteren wij de website en onze service. Meer info: privacy statement