Extra adres aanmelden?
Volg op deze pagina de juiste stappen.
Extra adres of bedrijfspand aanmelden?
Wij hebben naast het adres dat u extra wilt aanmelden ook uw bestaande adres nodig. Zo kunnen wij u in de tussentijd informeren.
Naam of bedrijfsnaam aanpassen
Het kan dat u de bedrijfsnaam of naam van de contactpersoon wilt aanpassen. Wij nemen u op de onderstaande pagina hierin mee.
Snel geregeld zonder wachttijd
Uw aanmelding is zo geregeld. En u kunt al direct gebruikmaken van het water. Wel zo makkelijk!
Een bevestiging per e-mail
Na uw aanmelding sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.
Ook voor (tijdelijk) extra adres
Heeft u (tijdelijk) twee panden? U kunt dan een extra adres aanmelden. Ook dat regelt u gemakkelijk online.
-
De datum van sleuteloverdracht die ik heb doorgegeven is veranderd, wat moet ik doen?
Neem daarvoor contact met ons op. Wij kunnen het eenvoudig voor u aanpassen.
-
Hoe lang duurt het voordat mijn wateraanvraag is verwerkt?
Als u water aanvraagt op een bestaande aansluiting, dan verwerken wij dit binnen twee weken. In het geval van een nieuwe aansluiting kan dit iets langer duren. Om de aanmelding dan zo snel mogelijk te verwerken, is het belangrijk dat u ons de meterstand doorgeeft.
-
Kan ik mijn aanmelding ook achteraf nog doorgeven?
Ja, dat kan. Als u de meterstand en de datum van de dag van sleuteloverdracht aan ons doorgeeft, dan is het geen probleem. U kunt uw aanmelding gemakkelijk doorgeven bovenaan deze pagina.