Met een Mijn Vitens account kunt u uw gegevens bekijken, uw rekeningen betalen en uw termijnbedrag aanpassen.
U kunt de rekeningen die u nog moet betalen online zien.
Lees hier meer over op onze servicepagina Facturen
Een eindafrekening krijgt u alleen als u verhuist en u zich afmeldt.
Op deze eindafrekening verrekenen wij het totaalbedrag van de in rekening gebrachte termijnfacturen met de totale kosten. U ziet zo in één oogopslag een overzicht van uw meterstanden, waterverbruik en de gemaakte kosten vanaf uw laatste periodeafrekening tot de datum van uw sleuteloverdracht.
Als u daarvoor nog geld moet bijbetalen wordt dit automatisch van uw rekening geïncasseerd, of u kunt dit zelf overmaken. Krijgt u geld van ons terug? Dan maken we dit automatisch over naar uw rekeningnummer (IBAN).
Ja, u kunt zelf uw termijnbedrag aanpassen.
Ga hiervoor naar Mijn Vitens
U kunt gratis en makkelijk een verhuizing doorgeven via onze servicepagina Verhuizen. Een verhuizing toch liever via de telefoon, chat of een ander kanaal doorgeven? Dan rekenen wij 8 euro inclusief btw voor de administratiekosten.
Dit leest u op onze pagina over uw watermeter
Chat is nu offline
Klantenservice/ Customer service
0900 0650 (gebruikelijke belkosten)
Bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17.00 uur
Vanuit het buitenland kunt u het beste met ons chatten.
Available on working days from 08.00 am to 05.00 pm.
If you live abroad, we prefer live chat support.
Waterstoringen
Heeft u een lekkage, geen of bruin water, drukverschil of andere vragen over water? Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar via 0800 0359 (gratis).
Tijdens kantoortijden van 08.00 tot 17.00 uur ook bereikbaar op WhatsApp via 06-82734859
Let op!
Op dit moment heeft Vitens alle niet-urgente werkzaamheden achter de voordeur stopgezet. Wij vragen hiervoor uw begrip. Meer informatie
Werkzaamheden & Storingen
Heeft u vragen over onze werkzaamheden of storingen? Kijk op Storingen voor meer informatie.
Vitens N.V.
Afdeling Klantenservice
Postbus 2014
6802 CA Arnhem