Direct regelen

Direct regelen

Zelf uw gegevens bekijken en wijzigen

Met een Mijn Vitens account heeft u inzicht in uw gegevens, kunt u facturen betalen en uw termijnbedrag aanpassen.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn openstaande facturen ook online zien?

Het is mogelijk uw openstaande facturen online te zien.
Lees hier meer over op onze servicepagina Facturen

Uw eindafrekening uitgelegd

Een eindafrekening krijgt u alleen als u verhuist en u zich afmeldt.

Op deze eindafrekening verrekenen wij het totaalbedrag van de in rekening gebrachte termijnfacturen met de totale kosten. U ziet zo in één oogopslag een overzicht van uw meterstanden, waterverbruik en de gemaakte kosten vanaf uw laatste periodeafrekening tot de datum van uw sleuteloverdracht.

Bekijk ook de video met uitleg op onze servicepagina Facturen

Kan ik het bedrag van mijn termijnfactuur (online) wijzigen?

Ja, u kunt zelf uw termijnbedrag wijzigen.
Lees hier meer over op onze servicepagina Facturen.

Hoe geef ik mijn verhuizing door?

Op onze servicepagina Verhuizen leest u meer over het doorgeven van uw verhuizing

Waar zit mijn watermeter en welke cijfers moet ik doorgeven?

Dit leest u op onze pagina over uw watermeter 

Contact opnemen

Label for icon

Chat

Label for icon
80% kiest hiervoor
Label for icon
Chat is nu offline
Label for icon

Social media

Label for icon
Binnen 60 minuten antwoord op werkdagen tussen 08:00 en 21:00
Label for icon

Bellen

Label for icon
Houd rekening met wachttijd
Label for icon

WhatsApp

Label for icon
Snel appcontact vanaf mobiel
Label for icon

Whatsapp is nu bereikbaar

Antwoord op werkdagen tussen 08:00 en 21:00

Label for icon

E-mail niet mogelijk

Label for icon
Wilt u een vraag stellen?
Via WhatsApp kunnen wij u goed en sneller helpen.
Label for icon

Postbus

Label for icon
Vitens Waterbedrijf

De website Vitens.nl werkt het best met cookies. Hiermee verbeteren wij de website en onze service. Meer info: privacy statement