Deze nummers gebruiken wij om direct uw juiste gegevens te zien en u sneller van dienst zijn.
Het registratienummer gekoppeld aan uw adres en niet aan uw persoonsgegevens. Dit nummer krijgt u van ons als u de meterstand moet doorgeven. U kunt het alleen daarvoor gebruiken. Dit nummer verandert daarom ook elk jaar.
U ontvangt ook een registratienummer als u voor een aan- of afmelding een meterstand moet doorgeven.
Registratienummer kwijt?
U hoeft geen nieuw nummer aan te vragen om uw meterstand door te kunnen geven. Registreer en/of log in op Mijn Vitens. Zo kunt u uw meterstand doorgeven zonder hierbij een registratienummer in te voeren.
Uw klantnummer is persoonsgebonden. Met dit nummer kunt u zich aanmelden op onze website. Houd u dit nummer bij de hand als u contact opneemt met onze klantenservice zodat wij u dan snel kunnen helpen. Verhuist u naar een ander adres binnen ons gebied? Dan verhuist dit klantnummer met u mee. U vindt uw klantnummer op onze rekeningen, brieven en e-mails.
Het contractrekeningnummer hoort bij uw persoonsgegevens en het adres waarvoor u betaalt.
Heeft u meerdere adressen? Dan heeft u ook meerdere contractrekeningnummers. Deze zijn dan meestal gekoppeld aan één en hetzelfde klantnummer.
Dit nummer is een uniek nummer in onze administratie dat is gekoppeld aan uw rekeningnummer (IBAN) en uw klantnummer. U ziet dit nummer terug op uw bankafschrift.