Compliment, klacht of tip?
Wilt u een compliment aan ons geven, een verbetertip of ervaring delen of wilt u bij ons een klacht indienen? Dat kan. Hieronder leest u hoe.
Heeft u een compliment, klacht of tip?
Dan horen wij dat graag van u. Bij Vitens doen wij elke dag ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Een klacht, compliment of tip geeft u door via onze klantenservice . Wij horen graag van u wat er aan de hand is zodat wij het een volgende keer beter kunnen doen.
Klacht over dienstverlening
Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Bijvoorbeeld over een geschatte meterstand, het factuurbedrag of het niet kunnen inloggen in Mijn Vitens? Via de telefoon kunnen wij u het snelst helpen.
Stuurt u liever schriftelijk een klacht?
Beschrijf duidelijk waar uw klacht over gaat en wat u van ons verwacht. Vergeet niet uw persoonlijke gegevens en klantnummer erbij te zetten. U ontvangt zo snel mogelijk van ons een reactie.
Klacht over werkzaamheden
Heeft u een klacht over werkzaamheden, bijvoorbeeld het aanleggen of vervangen van waterleidingen? Dan kunt u contact opnemen met de aannemer die de werkzaamheden uitvoert. Lukt dit niet of weet u niet welke aannemer het werk uitvoert, dan kunt u contact opnemen met de klantservice van Vitens.
Niet tevreden over de oplossing?
Niet tevreden over de oplossing? We doen er alles aan om er samen met u uit te komen. In de meeste gevallen lukt dat gelukkig ook. Bent u toch niet tevreden over hoe uw klacht is opgelost? Dan kunt u uw klacht sturen naar de Geschillencommissie Water. Deze commissie kan uw klacht verder behandelen.
Steeds verbeteren dankzij Vitens DenkTank
Bij Vitens werken we dag en nacht aan de productie en levering van drinkwater van topkwaliteit. We doen er alles aan om onze dienstverlening en service te verbeteren. Klachten over onze dienstverlening, facturatie en meterbeheer willen wij graag voorkomen. Hiervoor betrekken wij onze klanten graag bij wat we doen. Zo is er de Vitens DenkTank, waarin betrokken klanten zitten die een paar keer per jaar meedoen aan onderzoek. Dankzij deze DenkTank konden wij onze service rond het aankondigen van werkzaamheden, het versturen van e-mails over rekeningen en telefonische keuzemenu al verbeteren.