Contract opzeggen?
Geef in vijf minuten uw opzegging door.
Contract opzeggen?
U kunt gemakkelijk en kosteloos het contract opzeggen. Geef de opzegging aan ons door en wij regelen de rest.
Niet opzeggen maar verhuizen?
Bent u al klant bij Vitens en gaat u verhuizen? Geef dan hieronder de verhuizing aan ons door.
(Tijdelijk) een extra adres?
Bent u al klant bij Vitens en heeft u (tijdelijk) een extra adres of bedrijfspand? Geef dan hier het extra adres door.
Een bevestiging per e-mail
Na uw opzegging sturen wij u direct een bevestiging per e-mail, met een overzicht van uw gegevens.
Snel geregeld zonder wachttijd
U kunt gemakkelijk het contract gratis en per direct opzeggen. Geef het aan ons door en wij regelen de rest.
Tip: Meterstand doorgeven
Zegt u het contract op vlak na of op de sleuteldatum? Dan kunt u tegelijk uw meterstand doorgeven.
-
Waar vind ik mijn klantnummer?
Uw klantnummer staat op alle facturen, brieven en e-mails die u van ons ontvangt. Betaalt u via automatische incasso? Dan staat uw klantnummer in de omschrijving van de incasso's in uw rekeningoverzicht.
Ook kunt u uw klantnummer vinden in Mijn Vitens. Zodra u bent ingelogd kunt u naar het kopje 'Gegevens'. Vervolgens kunt u klikken op 'Persoonsgegevens', hier vindt u uw klantnummer terug.
-
Kan ik mijn opzegging ook achteraf doorgeven?
Ja, dat kan. Als u de meterstand en de datum van de dag van sleuteloverdracht aan ons doorgeeft, dan is dat geen probleem. Geef hier uw opzegging door.
Opzeggen -
Ik ben te laat met opzeggen. Wat moet ik doen?
Als u de meterstand en de datum van de sleuteloverdracht heeft, kunt u ook achteraf opzeggen. Geef hier de opzegging aan ons door.
Opzeggen -
Wordt het water afgesloten als ik opzeg?
Nee, we sluiten de waterlevering niet af bij een opzegging.