 
                                        
                    Hoe kunnen we u helpen?
Vind snel een antwoord op uw vraag
- 
                                            
                                              Waar kan ik mijn klantnummer vinden?Naar mijn klantnummerUw klantnummer staat op alle rekeningen, brieven en e-mails die u van ons ontvangt. Betaalt u via automatische incasso? Dan staat uw klantnummer in de omschrijving van de incasso’s in uw rekeningoverzicht. Ook kunt u uw klantnummer vinden in Mijn Vitens. 
- 
                                            
                                              Hoe kan ik inloggen op Mijn Vitens?Op Mijn Vitens kunt u zelf uw gegevens bekijken en aanpassen. U kunt gemakkelijk inloggen op Mijn Vitens of een account aanmaken als u dat nog niet heeft. Voor meer informatie hierover, lees onze pagina over inloggen. Daar leggen we het stap voor stap uit. 
- 
                                            
                                              Wanneer ontvang ik mijn jaarafrekening?U ontvangt uw jaarafrekening binnen 5 weken na het doorgeven van uw meterstand. 
- 
                                            
                                              Hoe kan ik een schadeclaim indienen?Wat vervelend dat u schade heeft opgelopen! In veel gevallen kunt u deze schade het beste melden bij uw eigen inboedel- of opstalverzekeraar. Uw verzekeraar biedt vaak een hogere vergoeding dan Vitens. Wilt u meer informatie over wanneer u een schadeclaim kan indienen bij Vitens? Dat leest u op onderstaande pagina. Ga naar schadeclaim indienen
- 
                                            
                                              Ik heb mijn manier van betalen aangepast. Hoe snel gaat de nieuwe manier van betalen in?Past u uw manier van betalen binnen 2 weken na het ontvangen van uw termijnfactuur? Dan betaalt u de eerstvolgende termijnfactuur op de nieuwe manier. 
Wat wilt u regelen?
Gaat u verhuizen? Wilt u uw woning aanmelden voor drinkwater of andere waterzaken regelen? Dit regelt u gemakkelijk en snel via Mijn Vitens.
 
      Let op: oplichters versturen momenteel phishing mails uit naam van Vitens.
Ontvangt u berichten van Vitens die u niet vertrouwt? Open geen links en scan geen QR-codes.
 
      Bellen
Wij zijn nu telefonisch niet bereikbaar.
Onze klantenservice is open op werkdagen van 08:00 tot 17:00.
Wilt u niet wachten? U kunt uw gegevens zelf bekijken en aanpassen in Mijn Vitens.
Waterstoring
WhatsApp is nu niet bereikbaar
