Uw gegevens

U bent klant bij ons en u wilt uw gegevens zoals uw telefoonnummer en de verzendwijze van uw facturen wijzigen.

Persoon

Makkelijk bekijken en wijzigen

  • Bekijk al uw gegevens in Mijn Vitens.
  • Al uw gegevens in één overzicht.
  • Gegevens beheren voor een familielid? Ook dit kan in Mijn Vitens.

Op het moment dat u uw gegevens wilt wijzigen, is het handig als u al uw gegevens op een plek terugvindt en kunt aanpassen. Alles wat u hiervoor nodig heeft is een Mijn Vitens account.

Heeft u nog geen account? Registreer een Mijn Vitens account.


Uitroepteken
Uw geldzaken regelen

Uw termijnbedrag wijzigen, uw facturen inzien en uw betaalwijze aanpassen. Ook dit regelt u makkelijk in Mijn Vitens.

Klik om uw geldzaken te regelen

Uitroepteken
Informatie over naamswijziging

Het is door de wet geregeld dat wij dit niet zomaar mogen doen. Een naam wijzigen kan alleen bij overlijden.

Meer informatie over naamswijziging

Uw gegevens beheren in 3 stappen

Persoon

Stap 1:

Log in op Mijn Vitens
Ga naar Mijn Vitens. U kunt hier ook een account maken als u dit nog niet heeft.
Lamp

Stap 2:

Bekijk uw gegevens
Zodra u bent ingelogd, kunt u uw gegevens zoals uw postadres of telefoonnummer bekijken en controleren.
Wijzigen

Stap 3:

Wijzig uw gegevens

Pas uw gegevens aan als dat nodig is en sla de wijziging op.

Veelgestelde vragen

Wat zijn klant-, registratie- en contractrekeningnummers?
Lees hier meer over in de uitgebreide uitleg.
Hoe kan ik een naam wijzigen?

Dit leest u op onze pagina over naam wijzigen

Ik wil een overlijden doorgeven

Gecondoleerd met dit verlies.

Wilt u het contract opzeggen? Blijft de partner of een andere nabestaande in het huis wonen? Of wilt u het adres voorlopig nog aanhouden? Neemt u dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. Wilt u het klantnummer en/ of volledige adresgegevens bij de hand houden.

Lees ook meer op Naam wijzigen

Ik ga scheiden, wat moet ik doen?
Er zijn dan meerdere opties. Lees hier meer over op Naam wijzigen
Ik ga samenwonen, hoe geef ik dat door?

Als u gaat samenwonen zijn er een paar opties:

  • Uw partner is al klant van Vitens en u gaat bij uw partner wonen.
    -    Bent u zelf klant bij Vitens en was u hoofdbewoner op uw vorige adres? Dan moet u uw oude adres opzeggen via Verhuizen
    -    Bent u geen klant bij Vitens? Dan hoeft u niets te doen.
  • U bent klant bij Vitens en uw partner gaat bij u wonen.
    -    Is uw partner klant bij Vitens en hoofdbewoner op zijn/haar vorige adres? Dan moet zijn/haar adres opgezegd worden via Verhuizen
    -    Is uw partner geen klant bij Vitens? Dan hoeft u niets te doen.

Als u gaat samenwonen gaat uw verbruik waarschijnlijk omhoog. Voorkom een bijbetaling op uw periodeafrekening en verhoog uw termijnbedrag. Lees hier meer over op Facturen

  • U bent beide nog geen klant van Vitens en u gaat samenwonen op een nieuw adres.
    -    U hoeft dan alleen uw woning bij ons aan te melden.
Alle vragen over Mijn gegevens

De website Vitens.nl werkt het best met cookies. Hiermee verbeteren wij de website en onze service. Meer info: privacy statement