U bent klant bij ons en u wilt uw gegevens zoals uw telefoonnummer en de verzendwijze van uw facturen wijzigen.
Op het moment dat u uw gegevens wilt wijzigen, is het handig als u al uw gegevens op een plek terugvindt en kunt aanpassen. Alles wat u hiervoor nodig heeft is een Mijn Vitens account.
Heeft u nog geen account? Registreer een Mijn Vitens account.
Uw termijnbedrag wijzigen, uw facturen inzien en uw betaalwijze aanpassen. Ook dit regelt u makkelijk in Mijn Vitens.
Klik om uw geldzaken te regelenHet is door de wet geregeld dat wij dit niet zomaar mogen doen. Een naam wijzigen kan alleen bij overlijden.
Meer informatie over naamswijzigingStap 1:
Stap 2:
Stap 3:
Pas uw gegevens aan als dat nodig is en sla de wijziging op.
Dit leest u op onze pagina over naam wijzigen
Gecondoleerd met dit verlies.
Wilt u het contract opzeggen? Blijft de partner of een andere nabestaande in het huis wonen? Of wilt u het adres voorlopig nog aanhouden? Neemt u dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. Wilt u het klantnummer en/ of volledige adresgegevens bij de hand houden.
Lees ook meer op Naam wijzigen
Als u gaat samenwonen zijn er een paar opties:
Als u gaat samenwonen gaat uw verbruik waarschijnlijk omhoog. Voorkom een bijbetaling op uw periodeafrekening en verhoog uw termijnbedrag. Lees hier meer over op Facturen