Aanmelden als nieuwe klant?

Volg deze stappen, en wij regelen de rest.

Aanmelden als nieuwe klant?

Dit kan zodra u de sleutel heeft ontvangen. Ook hebben wij de meterstand van deze datum nodig voor de aanmelding.

  • Geef uw nieuwe adres aan ons door
  • Vul de meterstand van uw nieuwe adres in
  • Bevestiging per e-mail

Extra adres aanmelden

Wilt u water aanvragen voor een extra adres? Of heeft u tijdelijk twee woningen, bijvoorbeeld tijdens het klussen in uw nieuwe huis? Meld dan hier uw extra adres aan. 

Geef uw verhuizing door

De dag dat u sleutel overdraagt, is de afmelddatum. Geef deze datum samen met uw klantnummer en de meterstand aan ons door. Wij regelen de rest.

Nog geen wateraansluiting in uw huis?

Als u gaat bouwen heeft u waarschijnlijk ook een drinkwateraansluiting nodig. Dit moet u zelf (laten) aanvragen via Mijnaansluiting.nl. Maar ook als de aansluiting gewijzigd of verwijderd moet worden is een aanvraag nodig.

Snel geregeld zonder wachttijd

Uw aanmelding is zo geregeld. En in de tussentijd kunt u gebruik blijven maken van het water.

Een bevestiging per e-mail

Na uw aanmelding sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens. 

Ook bedrijfspand of extra adres

Wilt u bedrijfspand aanmelden? Dat doet u gemakkelijk hier. Een extra adres aanmelden? Dat regelt u hier.

Dit regelt u in Mijn Vitens

Zelf uw gegevens bekijken of aanpassen? Dit kan met een Mijn Vitens account.

U ontvangt een inlogcode op uw e-mailadres waarmee u veilig kunt inloggen. In Mijn Vitens regelt u al uw waterzaken:

  • Bekijk en betaal uw rekeningen
  • Uw gegevens bekijken en aanpassen 
  • Een uitstel van betaling aanvragen