Daar komt veel bij kijken. Vitens helpt u hierbij. Nieuw bij Vitens? Meld u dan aan als nieuwe klant.
Stap voor stap helpen wij u om uw verhuizing door te geven. Wij hebben wel altijd uw meterstand nodig zodra u de sleutel heeft ontvangen of heeft ingeleverd. Geeft u de verhuizing in de toekomst door? Dan sturen wij u op tijd een herinnering waarmee u deze stand door kunt geven.
Komt u in ons gebied wonen of heeft u voor de eerste keer een eigen woning/bedrijfspand? Dan bent u een nieuwe klant.
Klant van Vitens worden (aanmelden)U hebt op uw oude of extra adres geen water van Vitens meer nodig. Dit kunt u makkelijk online afmelden.
Stap 1:
Geef eenvoudig uw verhuizing online door. Wij helpen u door de noodzakelijke stappen.
Stap 2:
Als u ook een woning gaat verlaten, laat ons dit dan direct weten. Zelfs als dit in de toekomst is.
Stap 3:
U kunt de meterstand direct doorgeven of wij sturen u een bericht als de aan- of afmelding in de toekomst is.
Dit leest u op onze pagina over naam wijzigen
Uw verhuizing geeft u zelf aan ons door. Hoe u dit makkelijk kunt doen leest u op onze servicepagina Verhuizen
Als het om een bestaande woning gaat, dan verwerken wij uw verhuizing binnen twee weken. Zodra alle gegevens zijn verwerkt, krijgt u een bevestiging.
Als het om een nieuwbouwwoning gaat, dan duurt de administratieve verwerking ongeveer zes weken. U kunt in deze periode gewoon water gebruiken.
Als u binnen ons leveringsgebied verhuist blijft Vitens uw waterleverancier.
Op www.kraanwater.nu kunt u zien welke waterleverancier verantwoordelijk is voor de waterlevering in uw postcodegebied.
Neem hiervoor contact met ons op.
Om u snel te kunnen helpen is het belangrijk dat u deze gegevens bij de hand heeft: