Verhuizen

Volg deze stappen, en wij regelen de rest.

Ik ga verhuizen

Gaat u verhuizen? Wij helpen u graag! Volg deze stappen en wij regelen voor u de rest. Bent u nog aan het klussen in uw nieuwe woning voordat u verhuist? Dan heeft u tijdelijk in beide woningen water. 

Bent u nog geen klant bij Vitens? Dan kunt u zich aanmelden als nieuwe klant.

  • Uw klantnummer
  • Het adres dat u wilt aanmelden
  • Het adres dat u wilt opzeggen
  • De meterstand van het oude én het nieuwe adres

Was of wordt u klant bij een ander waterbedrijf?

Bent u nog geen klant van Vitens? 

Kies dan voor Aanmelden als nieuwe klant.

Verhuist u naar een regio waar Vitens geen water levert? 

Uw contract kunt u via onderstaande knop opzeggen.

 

Twijfelt u wat u moet kiezen in uw situatie?

Klik dan hieronder voor de meest gestelde vragen en antwoorden.

Wat geef ik bij een verhuizing door?

De dag dat u de sleutel overdraagt, is de afmelddatum. Geef deze datum samen met uw klantnummer aan ons door. 
Wij ontvangen graag de meterstanden van het oude en het nieuwe adres. Vergeet niet om ook de datum bij de meterstanden te vermelden.

Snel geregeld zonder wachttijd

Geef gemakkelijk uw verhuizing online door. Wij helpen u met deze stappen.

Ook tijdelijk voor twee huizen

Bent u nog aan het klussen in uw nieuwe woning voordat u verhuist? Dan heeft u tijdelijk in beide woningen water.

Direct een bevestiging per e-mail

Na het doorgeven van uw verhuizing, sturen wij u direct een bevestiging met een overzicht van uw gegevens.

Dit regelt u in Mijn Vitens

Zelf uw gegevens bekijken of aanpassen? Dit kan met een Mijn Vitens account.

U ontvangt een inlogcode op uw e-mailadres waarmee u veilig kunt inloggen. In Mijn Vitens regelt u al uw waterzaken:

  • Bekijk en betaal uw rekeningen
  • Uw gegevens bekijken en aanpassen 
  • Een uitstel van betaling aanvragen